Sastera 2006

Friendships Never End

Penulisan Semula

Assalamualaikum semua sahabat2ku sekalian ummah..mungkin korg rase rindu ngan setiap ragam, muka baby face kawan2 kite dalam kelas Sastera 2006 ni kan.. Sedar x sedar, da 7 tahun kite semua meninggalkan kelas kite yang lama kt SMKTIS tu.. Dan mungkin juga selama tempoh ni kite semua da jarang sgt2 nk jmpa n berkumpul. Bg aku ni bkn la hal yang besar sbb kalian semua maklum bahawa kite semua da ada kerjaya dan tanggungjawab masing2.. Bila aku wat kajian psycology terhadap responden2 dalam kajian aku ni, mmg x di nafikan..bila kite sume da lama x contact n berhubung, maka muncul 1 gap iaitu penghalang untuk kite terus berhubung dgn kawan2 yang lama kite x cntct tu.. Hal ini kerana sikap dalam diri yang memperngaruhi tahap pemikiran yang negetif dan takut dalam menyuarakan pendapat yang telah di fikirkan.. sehubungan dgn itu, hubungan di antara seseorg dgn rakan2 akan terus berada dalam situasi berjauhan akibat daripada pemikiran yang beranggapannegetif..

 

Mungkin korang tertanya2 knp aku bukak cite psl relationship ni kan.. Jawapannya mudah je.. Pasukan 5 Sastera kite da pudar, ramai yang menghilangkan diri, semangat nk kunjung ke rumah2 untuk beraya bersama pon da xde, apatah lagi hal yang melibatkan benda2 lain seperti kunjung mengunjung, xpon paling cikai skali try la tegur menegur n support each member dgn mengambil tahu hal2 mereka2 yang lain.. Memang benda ni susah nk achieve, sebab 1 masalah yang geng kite hadapi ni.. KITE XDE LEADER.. Semua org boleh jd leader, namum xsemua leader org ramai boleh terima.. Skrg klau nk hidupkan group sastera ni sng je..leader tu mst di support n xde bantahan dari mulut2 kecil.. Benda ni aku da buat kt Form6 and University n sume success.. So sebagai penulisan terakhir ni..aku mohon kt semua kawan2 yang aku kasihi.. Roger2 la pape berita kt kawan2 lain agar perasaan segan tu hilang dari hati nurani tu..semakin kite keep close each other, semakin seronok kite ngan kawan…

BAK KATA PEPATAH, KELUARGA DI DAHULUKAN, KAWAN2 JGN DI LUPAKAN

rakan2 ku yg amat ku rindui.hehe

September 24, 2013 Posted by | 5310386 | Tinggalkan komen

aku admin baru…

Salam buat semua pengunjung blog, disini admin baru menulis, tapi tak tau nak tulis apa…. Kalau ada info @ isu yang boleh dijadikan bahan update, sila info dekat fb aku… Tahniah buat macan & jodek kerana telah bertunang dengan pilihan hati korang….

September 24, 2013 Posted by | 5310386 | Tinggalkan komen